Sunday, July 4, 2010

umpama mimpi dalam mimpi....

bila dgr lagu2 damasutera ni wat aku teringat cmne aku blh minat lagu2 dierg...dulu mase aku abis form 5 aku keje la jap kt satu complex kecik ni...bnyak gakla kenangan time tu...mase tu ade sorg kakak ni offer aku jd adik angkat dier...so...aku terime je coz die sgt baik dgn aku...disebabkn aku dh jd adik angkat die so die adiahkn satu kaset (mase tu kaset masih popular tau...huhu) damasutera vs medicine (x slh aku mcmnila tajuk nyer) best sesangat album ni...aku dgr beratus kali gak kot sampai berjangkit kt kakak n sepupu skali...korg nk tau ape jd kt kaset tu...dh terlungkop pun...akibat selalu duk dgr jer ...waaaa tragis tul....sory sgt kat kakak angkat aku tu....bile aku blaja kt poli...dh la jauh dr family first time plk tu...idup aku mcm terumbang-ambing sket...so cara aku nk mengubat ati aku mase tu...aku beli kaset sebijik mcm kaset aku yg dh rosak tu...siap beli tape player lg...haha ari2 duk dgr barula mood blaja dtg...hehe korg mesti tau lagu 'umpama mimpi dlm mimpi' kn?? korg pnh ade pengalaman mcm tajuk tu x? dulu aku selalu terpikir blh ke org bermimpi dlm mimpi die....huhu mcm x logik....tp....sume tak mustahil rupenyer...aku penah lalui bende tu...sgt2 best sbb benda yg selama ni aku anggap x logik sudahpun menjadi kenyataan... nntila aku ceritakan dgn terpeinci mimpi aku tu....sbb kalo aku cerite skang mood blog aku ni akan sedih berpanjangan plk..;) coz entri aku sblm ni agak sedih sket...so entri kali ni nk ilangkn sedih jap...:) kalo korg ade pengalaman yg same jgnla kedekut nk kongsi tau...;)

p/s: kpd kakak angkat yg aku dh loose contact ni...nk wish kt die kalola die bace...tq so much 4 being my sis...n 4 your lovely kaset too....contact la saye kt blog ni k...wish u all the best in ur life...

2 comments:

Raji and Yeen said...

hohooh tuh yg best dgr lgu2 lme xD
tpi kdg2 bler ak dgr msti ad org akan ckp baru layan lagu nih ker
hahaha

Amalina Halim said...

huhu...betul2 tp kalo asik dgr ckp2 org x kemane peginye...so..do whatever pun yg kte nk wat asalkn x kacau org...haha;)

I'm Premium Beautiful Corset Lover!

Assalamualaikum Ladies! Banyak sebenarnya nak sharing tentang kenapa saya suka sangat dengan corset ni.... opkos berat badan menurun and m...