Friday, July 2, 2010

lovely jumaat for me....:)

today is a lovely jumaat for me...coz...aku memunaikn puase arini...heee...tp...pg2 td nafsu mkn yg terlampau aku dh wat hal...waaa x sengaje...xpekn...sob...sob...sedang aku sidai baju kt ampaian kt luar umah tu...aku terpandang sepohon rambutan yg sedang mula nk masak kt laman umah aku...time tu aku terlupe sgt yg aku sedang berpuase....lps abis je sidai...terus aku petik sebijik rambutan tanpa segan silu...huhu...time kunyah x igt lg tp bile dh telan...barula aku terdetik yg aku puase....terus aku berlari dgn sejuntai rambutan yg sempat aku petik masuk dlm umh blik n berkumur...bile mak aku blik mak aku tanyela sape letak rambutan kt atas meja tu (coz rambutan tu kan blum masak betul lg)...huhu lalu aku jwb..aku dh termakan sebijik padahal aku puase...mak aku dgr terus gelak...huhu...sampai ati mak aku...waaaa xpela...bile x sengaje mcmni...blh dimaafkn...aku teruskn puase aku arini dgn harapan xdela perkara mcmni berlaku lg smpai menjelang maghrib nnti...heeee skang aku nk pk ape aku nk mkn utk buke pose nnti...nk wat kek coklat x?? mcm best je kn...hehe tp tgkla kalo aku rajin...haha...:p

2 comments:

wani said...

hahahahha kak ina nih...puasa pun lupa ea...hik, takpe takpe selamat berpuasa yer..

Amalina Halim said...

tula pasal...huhu;)btw thanks ek...haha

I'm Premium Beautiful Corset Lover!

Assalamualaikum Ladies! Banyak sebenarnya nak sharing tentang kenapa saya suka sangat dengan corset ni.... opkos berat badan menurun and m...