Monday, July 5, 2010

tUruN kL sampai esk kot....huhu;)

ptg japgi nk anta kakak aku ke kl tuh....sian dier nk g keje xde transport...maklumlah baru jer mule keje...so mak n abah aku suruh die bwk kete kancil mak aku utk g keje kt sne...disebabkn kakak aku tu x bape fasih nk drive...so aku kene tlg drivekn smpai kl...lps tu die kene la try berdikari kt sne...sblm aku blik cni (melake) esk naik bas aku kenela pastikn kakak aku tu betul2 confident bwk kete tu...kalo x, x senang ati ler jwbnye...sblm bertolak ni sempat gak aku tulis blog...huhu bestnye kakak aku dh keje...aku jer belum...x sabo rasenye nk abiskn study ni...heee lg setahun...lamenyer...waaaa....tp xpe...sabar itu separuh dr iman kn....;) hope ptg ni perjalanan kterg ke kl lancarle hendaknye...doa2kan la yer...;)bye sume....



                                                     ni la satu2 nye kakak yg saye ade...amalia aida empunya nama....huhu

p/s: to kak malia (gambar di atas)...jgn takut2 bwk kete yer...i know u can do it...yg penting confident kasi up sket...take care so much kt negeri org tuh k...bubye...:p

2 comments:

Anonymous said...

tq dearie..akak da pandai n berani sket bwk kete..thanks 4 tunjuk ajar..mmuah =)

Amalina Halim said...

ur welcome sis....bagusla tuh...hehe...chaiyok2x!!mmmuahh too;)

I'm Premium Beautiful Corset Lover!

Assalamualaikum Ladies! Banyak sebenarnya nak sharing tentang kenapa saya suka sangat dengan corset ni.... opkos berat badan menurun and m...