Sunday, July 11, 2010

berhenti blogging wat sementara waktu....:(

petang ni aku nak berangkat blik ke rumah sewe...berangkat??? huhu mcm jauh jer padahal dekat dlm melaka ni gak...heeee esk dh start kene g kampus....waaaa x puas lg cuti...tp kalo cuti lame2 pun...sampai ble nk abis blaja kn...haha sblm nk blik ni kenela packing barang2 mane yg perlu....x bnyak pun...coz yg selebihnya mmg dh ader kat umh sewe tuh...sbb pe aku ckp aku x blh blogging wat sementare...sbbnye kene pasang strmx baru kat umah sewe tuh...borink la idup aku kejap nnti...sob...sob... korang teruslah berblogging k...nnti ble dh settle strmx aku nnti blh la aku jengah blog korg tuh...hehe okla...nk g prepare ape yg patut...slmt tinggal geng blogger sekalian...bubye....;)

2 comments:

diriku said...

he2..xpe..nt dh settle streamyx, blh smbg blogging lg =]

Amalina Halim said...

ok...tq bg support...hehe:)

I'm Premium Beautiful Corset Lover!

Assalamualaikum Ladies! Banyak sebenarnya nak sharing tentang kenapa saya suka sangat dengan corset ni.... opkos berat badan menurun and m...