Saturday, January 29, 2011

ooohhh ujian....

baru2 ni kete kene pecah kt satu hipermarket ni...laptop kesayanganku abih die kebas...x gune nye pencuri...huh! aku student lg la...last sem plak tu...nk curi pun tgk2 la sape pemiliknya...dhla as student duit x bape nk ade...nk kene kuar duit plak gnti cermin pecah sume...boleh aman ke hidup ko wahai pencuri ek?? menganiaya org...pelik tul org zaman skang...x reti nk berusaha...yg die nmpak hak org len je...haisssh!! dh due minggu berlalu pun geram aku x juge berlalu...mane x nye...nk gune laptop adik...laptop adik plk laptop turun temurun...x blh support software yg aku kene gune tuk psm aku...dh la jatuh...kene timpa tangga plk....aku kene redha dgn sume ni...sggh besar uijian tuhan pdku... mne nk cr laptop baru ni....?? ooh tidakk!!! hope ade jalan dlm masalah aku ni....aku bersyukur aku x keseorangan dlm hidup ni....thanx to all...luv all of u...

No comments:

I'm Premium Beautiful Corset Lover!

Assalamualaikum Ladies! Banyak sebenarnya nak sharing tentang kenapa saya suka sangat dengan corset ni.... opkos berat badan menurun and m...