Sunday, January 2, 2011

last sem...last pain...!!

esk bermula kembali life aku as student....waaaa....tgk schedule bnyak tul kelas kul 8 pg....awalnyeee....kelas malam pun ade....huh dugaan2....nk pk psm (projek sem akhir) lg....hurm... but yg pastinya bulan 7 nnti (bulan kelahiran aku) aku akan bebas dr life student yg tension ni....insyaAllah....skang tgh kumpul mood nk g kelas esk...huhu....aku kene ceriakn ari2 aku sebagai student ni....lps ni mgkin xkn dpt peluang jd student lg....aku kene pk +ve always....think yg aku blh wat....i can do it!! oh yeah....hukhuk;p malam ni kene tido awal....chaiyok2! nite all...

I'm Premium Beautiful Corset Lover!

Assalamualaikum Ladies! Banyak sebenarnya nak sharing tentang kenapa saya suka sangat dengan corset ni.... opkos berat badan menurun and m...