Wednesday, June 23, 2010

slmt mendaftar adikku...

arini salah sorg adik lelaki aku mendaftar kt poli...gembire sgt arini tgk adik aku ensem sgt ngan kemeja ngn slack baru dier siap tie lg...rase bangga terlebih plk arini...heeee tp aku x pegi pun ikut anta dier...bukannye sbb aku malas tp tak tau la nape...maybe mood nk ikut tu xder....even dh bnyak kali mak aku ajak...bagi aku cukupla aku iring die kuar sampai dpn pintu je pg td...skang dh around 7 jam gakla mak n abah anta die...n masih lg kt sane kot...kate dierg siap nk berkelah kat sane...huhu tp aku tetap xde mood nk ikut...mcm batu la mood aku ni...sorg lg adik lelaki aku pun mmg dh blaja kt poli yg same n baru lps LI...kire anta die skali gak td...die pun bergaye gak pg td siap ngan big black glasses die...mmg xnk kalah ngn adik@junior die tu...huhu mcm2 gelagat pg td...:) td mase aku masuk jap blk adik aku yg junior tu...:) tetibe jer ati aku sebak...ntahla nape aku sensitif plk...agaknye pasal ni kot aku xde mood nk g..takut aku x dpt kawal emosi aku kt dpn org nnti...malula...bukannye anta adik kecik..dh besar dh pun die...umur pun nk masuk 18...lelaki plk tu...nasib bek aku x g...huhu maybe aku sedi time tu coz teringatkan perangai adik aku yg sorg ni...kekadang ble pk2 blik..kelakar pun ader...die ni pantang kalo blk aku bukak air cond je...terus die menempek nk tido skali...ayat die "nk tido sini blh?" tp bkn atas katil la...kt bwh je...nnti die bwk msukla prob2 tido die kt bilik aku...suke air cond tp selimut mcm org kesejukan...x phm tul...huhu lg satu die ni rajin sket g kedai or bile kte mntak tlg watpe pun...nk2 kalo bg g naik kete...melompat die g...tp xde lesen pun...gaye je lbh...haha byk lg pasal die yg wat aku teringat...tp cukupla takat ni k...jemu plk nnti korang nk bace...huhu


                                                                 kayum@junior....;)



                                                                 wafie@senior...huhu


p/s: kpd due2 adik lelaki aku kt atas tu...akak syg sgt kt korg..walaupun kadang2 korang x nmpak...wish kt korg the best k...hidup poli!!! coz aku pun X poli student gak dulu...heeee;)

No comments:

I'm Premium Beautiful Corset Lover!

Assalamualaikum Ladies! Banyak sebenarnya nak sharing tentang kenapa saya suka sangat dengan corset ni.... opkos berat badan menurun and m...