Saturday, June 19, 2010

my feeling right now......

apa yg aku rasakan saat ni...miss him so much....but aku mesti phm yg die sibuk bekerja...keadaan dh x mcm dulu..aku kene terima...thats why aku dh semakin abiskn masa kat blog...dulu aku x kesah sgt blog2 ni...dulu pun die la yg tlg cantikkn blog aku but now aku dh try create by my own style..aku sgt sayangkan die...jauh ngan die ibarat hati aku ade sebelah je right now...oh tuhan...so bad feeling..dulu mase kiterg keje kt pineng sesame blh dikatekan everyday gak la kuar lps keje..mase tu mcm2 kterg tempuh ckp2 org kt tempat keje...biasela mulut org kn...x mcm mulut tempayan kite blh tutup...mase tu appy sgt idup ini...start couple jarak jauh ngan die bile kterg amik keputusan nk sambung study balik...die study kt perak n aku plk kt melaka...time study xdela rase terpisah sgt coz hari2 blh gak contact each other....sampaila ke arini die dh abis blaja n dh 5 bln pun keje but aku masih lg blum abis study...perbezaan cara idup skang ni buat kterg makin susah nk contact...coz kt tempat keje die skang dh makin sibuk...aku terasa dunia aku skang makin sepi nak2 lg aku dh kehilangan nenek(awo) yg paling menyayangi aku...hari minggu yg sgt sedih bg aku sbb kalo mase awo ade dulu, aku selalu g tido umh awo...tp skang tgk kubur n umh awo pun jd la...pengubat rindu kn...mmg aku masih ade family yg menyayangi aku but kenyataannya ade bhgn dlm hati aku yg kosong dan x blh diganti oleh sape2 pun selain awo...aku terlalu sygkan awo...semoga awo bahagia di sisi Allah s.w.t hendaknya...eina akan bace yasin sebanyak2nya utk awo spt yg awo pnh pesan kt eina waktu awo ade dulu...waktu tu aku cube utk x pk ckp awo sbb aku xnk kehilangannya...skang bile igt blik pesanan awo..tuhan saje yg tau perasaan ini....walau bagaimanapun aku tetap redha krn aku tahu tuhan menyayanginya...apa yg ku harapkan hari ini, esk dan selamanya adalah kebahagiaan dunia akhirat utk diriku dan insan2 yg ku sayangi....amin....
                                                    i'm with my bi..fauzi...love him so much...

                                                 with my lovely awo...i love u forever.....

No comments:

I'm Premium Beautiful Corset Lover!

Assalamualaikum Ladies! Banyak sebenarnya nak sharing tentang kenapa saya suka sangat dengan corset ni.... opkos berat badan menurun and m...