Saturday, May 15, 2010

mana tarikan AF yg dulu???

lepas tgk konsert akademi fantasia minggu ke-9 td, bru aku terpikir...siapa pelajar yg aku minat?? tp aku masih tercari2 siapa yg boleh bersaing ngan pelajar2 af musim terdahulu yg berjaya menghiburkan hati ni walaupun ade di antara mereka yg tak smpai ke final pun...dulu aku vote mas,mawi,rich,dan thn lps aku vote akim...tp tahun ni...mcm susah jer nk minat sape...sume pelajar mcm same jer...xde lbh xde kurang...susah nak cari 'x factor' kat dierg...x tahula mana silapnya...af macam dah kurang sengatnye...maybe aku kot yg x pandai menilai...ataupun faktor2 lain ek....aku pun buntu....aku mmg peminat af dr dulu....tp skang aku masih minat tp berkurang sket...sbb xde pelajar yg aku minat jd susah sket nk tgk diari...mana ek tarikan af yg dulu...moge minat aku kt af ni tiade noktahnye....coz aku suke tgk bakat2 mereka kt luar sane...sbb aku pun suke gak nyanyi2 ni...my hobby tau...heeee;)

No comments:

I'm Premium Beautiful Corset Lover!

Assalamualaikum Ladies! Banyak sebenarnya nak sharing tentang kenapa saya suka sangat dengan corset ni.... opkos berat badan menurun and m...