Thursday, May 27, 2010

asam pedas meletop!!!

semalam aku dah try masak asam pedas mcm kedai yg aku suke...huhu blh tahan gak la...main hentam jer...harini bru ade mase nk tulis....heeee lps ni dah x pyh ler g makan asam pedas kt kl tu...mmg la sedap..tp mahal nye blh tahan gak...hehe kat kl ade satu kedai asam pedas yg mmg meletop...aritu pnh mkn sekali time g dating kt kl...terus terpikat ngan kedai tuh...nnti aku bgtau alamat die..luper nk tanye my pakwe..tp yg aku tau kedai tu berhampiran ngan tesco ampang rasenye...tp yg penting asam pedas my mom n my awo tetap yg terbaik dihatiku...chewah...;)

No comments:

I'm Premium Beautiful Corset Lover!

Assalamualaikum Ladies! Banyak sebenarnya nak sharing tentang kenapa saya suka sangat dengan corset ni.... opkos berat badan menurun and m...