Friday, July 22, 2011

x boleh tido....='(

bila x blh tido...bangun bukak blog...mcm nk tulis something...tp x tertulis ape yg nk ditulis....esok nk puasa  so...better sahur skang...nnti kalo dh tido balik...takut x bangun plak...hurmmm...maybe aku terlalu bnyak tido or mungkin gak aku terlalu pikirkan masa depan kot...thats why sampai x blh nk tido....Ya Allah...permudahkanlah jalan hambamu ini....andai sesuatu itu baik bgku....tunjukknlah jalannya....dan andai sesuatu itu buruk bgku...matikanlah jalan itu dr hidupku....sesungguhnya Kau yg Maha Mengetahui tiap2 sesuatu yg tidak mampu utk hambamu tahu....aku berserah pdMu  Ya Allah....Lindungilah hambamu ini dan insan2 yg aku sayangi dr kejahatan dan keburukan....amin...

No comments:

I'm Premium Beautiful Corset Lover!

Assalamualaikum Ladies! Banyak sebenarnya nak sharing tentang kenapa saya suka sangat dengan corset ni.... opkos berat badan menurun and m...