Wednesday, June 8, 2011

Tuhan tlg jgn ambil nyawanya lagi....

~~utk pertama kalinya aku syg kt kucing sgt2...since the first day die hadir dlm idup kami...die sgt mencuit ati aku n seisi keluarga aku...die sgt gedik n cute sgt2...sampai my parent yg x bape gemar nk bela cat lastly terbuai gak ngan telatah aya...but arini...2 klinik haiwan kiterg bwk die...last2 doktor kate die tenat coz demam panas....demam disebabkan sejenis jangkitan kutu...maybe.......salah kami juge....='(...x tau yg kucing jenis "british long hair" ni kene dptkn suntikan vaksin when her still child lg....td doktor ckp baru tau....cahaya.....sorrryyyy....we know u're hurt but try lawan ur sick k....u're strong gurl...
skang ni...just wait until fever die sembuh...then kene wat rawatan susulan...kalo x wat...maybe aya 
x blh idup lame....='(....we all love her so much....pls pray for her k....
hope dgn doa korg juge...aya dpt cpt sembuh...amin~~


** ni time die kecik lg....time awal2 kterg bela dulu....**

**now...umo die maybe dh sthn....gmba yg terbaru nnti aku upload ok....**

2 comments:

Mrs Hadi | Fafadot said...

harap2 aya cepat sembuh ye kak

Amalina Halim said...

tQ fafa...doa tau...amin~~

I'm Premium Beautiful Corset Lover!

Assalamualaikum Ladies! Banyak sebenarnya nak sharing tentang kenapa saya suka sangat dengan corset ni.... opkos berat badan menurun and m...