Saturday, April 23, 2011

oh no!!! pejam celik pejam celik!!!

penat PSM pun x abis lg...loya...penink...nk muntah sume ade....tub2
dh nk final exam plak....adoyaiiii
dh la 3 ari berturut2 then seb bek yg last paper
ade gap sehari....hurmmm
ni la namenye student...enough sudaaa
jgn sape2 pun suh smbung pape lg ye....kalo nk
g la blajo sendiri='D
skang ngah nk amik mood nk study....mau luahkan segala
'rindu dendam' dlm ni....chewaaahhh;p
skang ngah pk list lgu peberet yg akan aku dgr utk
nk bg rajin kt diri sndri nih...
n list tu juge le yg akan duk ulang2 kt telinge aku nih...x phm tul
ngan diri sendiri...x jemu ke asik dgr lgu yg same je='?...hehe
n lgu yg korang tgh dgr ni pun
antara lgu yg asik aku ulang tayang=')
x kesah la kn...janji aku rajinla sket nk study...
jgn stado (study+tido) sudaaa...heheh;p
tu yg penting kn=')
korg2 yg kene study tu pun
jgn mls2 ok....doala kite same2
agar rajin n bersemangat
even sblm2 ni or akan dtg nnti
diuji ngan prob2 yg adventure or kurg adventure;p
i love adventure dlm idup....coz
sgt mematangkn diri actually....amin~~~
out dulu....
mode: study week dulu....lupekan blogging sejekap='))
bye2 allssss;p

No comments:

I'm Premium Beautiful Corset Lover!

Assalamualaikum Ladies! Banyak sebenarnya nak sharing tentang kenapa saya suka sangat dengan corset ni.... opkos berat badan menurun and m...