Tuesday, December 7, 2010

PadaMu ku BeRsUjuD....

.......sunyi hati disaluti duka......
......saat diri terasa dilupakan oleh insan2 yg aku sayangi....
.....saat diri ditinggalkan oleh insan tersayang selama-lamanya.....
.....dikala jiwa ini terasa kosong....
......saat hati menangis sendiri....
.....Kau tetap ada....
.....Di sana memerhati....menyedarkan salah dan kekurangan ini......
.....Kau tetap ada menyayangi aku........
....Di saat ku terasa tiada sesiapa menyayangi aku....
....Di saat aku keseorangan.....
.....Kau tetap setia menenangkan aku....
.....Hanya Kau yg Satu aku percayakan.....
.....Hanya Kau yg Satu aku cinta.....
.....Hanya PadaMu aku Berserah....
....dan Hanya PadaMu aku Bersujud....Ya ALLAH.......

No comments:

I'm Premium Beautiful Corset Lover!

Assalamualaikum Ladies! Banyak sebenarnya nak sharing tentang kenapa saya suka sangat dengan corset ni.... opkos berat badan menurun and m...